آییننامه گروههای آموزشی و تربیتی، (1401) مجموعه قوانین و مقررات کاربردی اداری و استخدامی
اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان. (1401). نمایه عملی گروههای آموزشی ابتدایی.
اخوان، مهناز و مهدیه، دوست محمدی. (1389)، بررسی نقش کلاسهای تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده در شیوۀ تدریس معلمان مشمول طرح شهرستان چایپاره، ص6-5.
امیریان، طاهر. (1390). چالشهای یادگیری حرفهای معلمان ریاضی تازه کاردوره متوسطه، پایاننامه کارشناسی ارشد آموزش ریاضی، داشگاه شهید باهنرکرمان.
بخشی, حامد (۱۳۹۳)، نقش فناوریهای نوین در آموزش و پرورش، اولین کنگره سراسری فناوریهای نوین ایران با هدف دستیابی به توسعه پایدار، تهران، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار، موسسه آموزش عالی مهر
اروند.
بهرنگی، محمد رضا؛ پیری، موسی (1384)، بررسی عملکرد گروههای آموزشی دوره ابتدایی و شیوههای بهینهسازی فعالیتهای آنان از دیدگاه آموزگاران و کارشناسان در استان آذربایجان غربی، نوشته شده در وبلاگ بشیری (1125)، تاریخ 8 دی ماه 1384.
جیمز، نولان. لیندا،ای هوور. (1390). نظارت آموزشی و ارزشیابی عملکرد معلم: نظریه و عمل. مترجم: بیژن عبدالهی. چاپ دوم. تهران: آثار معاصر.
درخشان، مسعود؛ خالداری، جمال (1395)، گزارش چالشها و موانع اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی. گزارش شورای راهبری ارزشیابی کیفی توصیفی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان.
ﺳﺮﮐﺎر آراﻧﯽ، ﻣﺤﻤﺪ رﺿﺎ. (1387)، درسپژوهی ﻫﺴﺘﻪ ﺗﺤﻮل درآموزش و پرورش (قسمت دوم)، ﻣﺠﻠﻪ رﺷﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺪرﺳﻪ. دوره ﺷﺸﻢ، فروردین، ﺷﻤﺎره ﻫﻔﺘﻢ، صص 11 - 10.
سرکارآرانی، محمدرضا (1392، 6 اردیبهشت)، درسپژوهی الگویی برای توانمندسازی معلمان، همشهری آنلاین.
سلیمی، محمدرضا و شرفی، روح انگیز، (1394). نقش گروههای آموزشی در ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی مدارس. اولین کنفرانس بینالمللی روانشناسی و علوم تربیتی، شیراز.
https://civilica.com/doc/460419
سیف الهپور، لیلا (1391)، ﺑﺮرﺳﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖﻫﺎی ﺣﺮﻓﻪای ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز آﻣﻮزﮔﺎران دراﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ، ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ، چاپ نشده، داﻧﺸﮕﺎه اﻟﺰﻫﺮا.
شریفی، اصغر، محمدداوودی، امیرحسین، اسلامیه فاطمه (1391)، فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، شماره چهارم، تابستان. 1391 نشریه: فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی.
صدیقه شمشیری، محمد بهروزی(1393). ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی با استفاده از شاخصهای ((EPLCs بمنظور ارائه چارچوب ادراکی مناسب، همایش بینالمللی مدیریت.
قرهداغی، بهمن (1396)، بازخوردپایانی: راهنمای معلم در تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی- تربیتی(کارنامه) دوره ابتدایی. تهران: زندهاندیشان.
کیت.ا.اچسون، مردمیت دامین گال. (1376). نظارت و راهنمایی تعلیماتی. مترجم: محمد رضا بهرنگی. تهران: نشر کمال تربیت.
نیک نفس، سعید و علیآبادی خدیجه. (1392)، نقش تحلیل محتوا در فرآیند آموزش و طراحی کتابهای درسی، مجله جهانی رسانه- نسخه فارسی، دوره 8، شماره2،شماره پیاپی16، صص 150- 124.
یارمحمدیان، محمد حسین (1386). اصول برنامهریزی درسی. تهران: یادواره کتاب، نوبت هجدهم.
یعقوبنژاد، ناصر؛ بهرنگی، محمد رضا و زینآبادی، حسن رضا. (1394). معلمان تازه کار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی-کمّی در مدارس ابتدایی تهران. مجلۀ علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز. سال 22، دوره ششم، شماره 2. 5-20.