اسلامی، زهرا؛ حکیم زاده، رضوان و صبوری، علی اکبر(1397). مطالعه تطبیقی تبیین چارچوب های سنجش کیفیت پژوهش در نظام آموزش عالی ایران با کشورهای انگلیس، هلند، ایتالیا و هنگکنگ. پژوهش در نظام های آموزشی، (42)76،59-12.
جعفری، فاطمه و منیری، سارا(1389). مطالعۀ پراستنادترین مقالات محققان ایرانی در پایگاه شاخصهای اساسی علم (ESI): با تأکید بر کاربرد مجلات علمی - کتابداری، آرشیو و نسخهپژوهی. اطلاعشناسی، ۸(۴). 92-79.
مرتضوی، محمدرضا؛ معینی، علی و ساجدینژاد، آرمان(1403). چارچوب حکمرانی داده در مراکز تبادل داده. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 10(1)، 89-116.
زلفیگل، محمدعلی و کیانیبختیاری، ابوالفضل(1385). ساختارهای دانش مدار در عصر دانایی. رهیافت،16(37).19-14.
سجادی،سیدنصراله،آشوری، نرگس،بشارتی،مینا، رضوان فر، مریم(1394).بررسی وضعیت تولیدات علمی اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران طی سال های 1383 تا نیمه اول 1389.نشریه مدیریت ورزشی، (4)7، 478-500.
سیفی، خیرالنساء؛ فهیمیفر، سپیده و نوروزی، علیرضا(1399). بررسی تطبیقی تولیدات علمی دانشگاه صنعتی شریف در پایگاه های استنادی وب آوساینس و اسکوپوس.
سیاست نامه علم و فناوری، 10(32)، 109-122. SID.
https://sid.ir/paper/399999/fa
شکرزهی،ماریه؛ آرامش،حامد وکشاورز،سهیلا(1399). شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار یادگیری سیار در دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشگاه سیستان و بلوچستان). پژوهشهای مدیریت عمومی، 13(47)،273-245.
صادقی،تورج؛ بختیاری، منصوری؛نویدبخش،سیما(1395). بررسی مزایا و معایب تکنولوژی اطلاعات در امر آموزش و یادگیری، مطالعات روانشناسی و آموزشی،1(3)،25-15
عباس زاده، نادره(1400). عوامل موثر بر افزایش اثربخشی یادگیری در سیستم های آموزش مجازی،اولین کنفرانس بینالمللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه معارف اسلامی،بابل،https://civilica.com/doc/1650567
عبادالهعموقین، جعفر و ضیائی، ثریا(1396). تحلیل تولیدات علمی جهان دررابطه با فلسفه اسلامی در پایگاه اطلاعاتی وب.آو.ساینس طی سالهای 2007-2016. پژوهشهای فلسفی – کلامی، 19(73)، 231-216.
فرجیارمکی، اکبر؛ آراسته، حمیدرضا و فراستخواه، مقصود(1391). الگویی برای افزایش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 5(1).117-95.
فرشید، راضیه، وصال آزاد، رویا و ریاحی نیا, نصرت(1402). تحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس. علم سنجی، 9(18)، 246-225.
گلینیمقدم، گلنسا؛ جعفری، حسن و ستارزاده، اصغر(1395). بروندادهای علمی بینالمللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس. مطالعات دانش شناسی، 2(7)،21 - 40.
محمدزاده،فاطمه؛ فهیمیفر،سپیده و حسن زاده، محمد(1400). بررسی مقالههای پراستناد پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب آو ساینس بر اساس الگوی همکاری ها در سال 2007 تا 2017. علمسنجی، (14)7، 77-98.
نوکاریزی، محسن و زینلی چهکند، اکرم(1391). تحلیل کمی تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از سال 2000 تا 2010 کتابداری و اطلاع رسانی ،2(2)، 98 – 73.
نورافروز، علیحسین؛ واعظی، رضا و قدرت، سیدرضا(1394). بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس. بازیابی دانش و نظامهای معنایی، (5)2، 152-127.
Abbaszadeh, Nadereh. (2021). Factors Affecting the Effectiveness of Learning in Virtual Education Systems. First International Conference on Psychology, Social Sciences, Education and Islamic Epistemology, Babol, Iran. https://civilica.com/doc/1650567 [In Persian].
Attar A, Shahbahrami A, Rad RM. Image quality assessment using edge based features. Multimed Tools Appl 2016; 75:7407-22.
Ebadollah Amouqhin, J., & Ziaei, S. (2017). Analysis of Scientific Productions on Islamic Philosophy in the Web of Science (Wos) from the Year 2007 To 2016. Journal of Philosophical Theological Research, 19(3), 216-231. doi: 10.22091/pfk.2017.113.1066 [In Persian].
Eslami, Z., Hakimzadeh, R., & Saboury, A. A. (2018). Comparative Study of Explanation the Framework for Assessment he Quality of Research in Iran's Higher Education System with the Countries of Britain, Australia, the Netherlands, Italy and Hong Kong. Journal of Research in Educational Systems, 12(42), 59-76. doi: 10.22034/jiera.2018.84465 [In Persian].
Faraji armaki, A., Arasteh, H., & Ferasatkhah, M. (2012). Developing a Model for Increasing Research Productivity of University Faculty Member: a Case Study of Shahid Beheshti University. Journal of Management and Planning In Educational System, 5(1), 95-117 [In Persian].
Farshid, R., Vesal Azad, R., & Riahinia, N. (2024). Thematic Analysis in the Field of Covid-19 Misinformation and Disinformation in Web of Science. Scientometrics Research Journal, 9((Issue 2, Autumn & Winter)), 225-246. doi: 10.22070/rsci.2023.16634.1608 [In Persian].
Galyani-Moghaddam, G., Jafari, H., & Sattarzadeh, A. (2016). Allameh Tabatab’i University and International Databases: A Comparative Study on the Scientific Productions. Knowledge Retrieval and Semantic Systems, 2(7), 21-40. doi: 10.22054/jks.2016.7154 [In Persian].
Jafari, Fatemeh, Mouniri, Sara. (2009). The study of the most cited articles by Iranian researchers in the Basic Science Index (ESI) database: with an emphasis on the use of scientific journals - librarianship, archives and manuscript research. Informatics, 8(4), 79-92. [In Persian].
Kadam, S. D., & Bhusawar, S. C. (2021). Research Productivity of Agricultural Faculty Members with Special Reference to Maharashtra, India: A Scientometric Study. Library Philosophy and Practice, 1-21.
Lee PC, Su HN. Investigating the structure of regional innovation system research through keyword co-occurrence and social network analysis. Innovation: Management, Policy, and Practice, 2010; 12: 26-40.
Mehrdad, M., Heydari, A., Sarbolouki, M., & Etemad, S. (2004). Basic science in the Islamic Republic of Iran. Scientometrics, 61(1), 79-80.
Mohammadzadeh, F., Fahimifar, S., & Hasanzadeh, M. (2021). Investigating and Visualization of Iranian highly cited papers in order to discover the most effective at the international level in the period of ten years 2007-2017. Scientometrics Research Journal, 7((Issue 2, Autumn & Winter)), 77-98. doi: 10.22070/rsci.2020.3850.1241[In Persian].
Noorafrooz, A., Vaezi, R., & Ghodrat, S. R. (2016). A Survey of Scientific Publications of Allameh Tabataba'I University in Scopus Reference Database. Knowledge Retrieval and Semantic Systems, 2(5), 127-152. doi: 10.22054/jks.2016.2697 [In Persian].
Nowkarizi, Mohsen, and Zainali Chehkand, Akram (2012). A Scientometric Analysis of the Scientific Outputs of Faculty Members of Ferdowsi University of Mashhad from 2000 to 2010. Library and Information Research Journal, 2(2), 73-98. [In Persian].
Ortiz-de-Urbina-Criado, M., Nájera-Sánchez, J.-J., & Mora-Valentín, E.-M. (2018). A Research Agenda on Open Innovation and Entrepreneurship: A Co-Word Analysis. Administrative Sciences, 8(34).
Sadeghi, T.; Bakhtiari, M.; Navidbakhsh, S.; (2016), Review of the advantages and disadvantages of information technology in teaching and learning, Psychological and Educational Studies, 1(3), 25-15. [In Persian].
Seifi, Khair al-Nasa, Fahimi Far, Sepideh, and Nowrozi, Alireza. (2019). Comparative study of the scientific productions of Sharif University of Technology in the citation databases of Web of Science and Scopus. Policy of Science and Technology, 10(3 (series 32)), 109-122. [In Persian].
Shekarzahie, M., Aramesh, H., & Keshavarz, S. (2020). Identifying Factors Affecting Mobile Learning Deployment In Universities (Case Study: Sistan and Baluchestan University). Public Management Researches, 13(47), 245-273. doi: 10.22111/jmr.2020.32189.4862[In Persian].
Sharifi V. Scientometrics and Congnitive Sciences. Advances in Cognitive Science 2004 5(2):89-91.
Sajjadi, Seidensaraleh, Ashouri, Narges, Besharti, Mina, Rizvan Far, Maryam (2014). Investigation of the scientific productions of faculty members of the Faculty of Physical Education of Tehran University during the years 2014 to the first half of 2016. Journal of Sports Management, (4) 7, 478-500. [In Persian].
Yadav, S. K., Verma, M. K., & Singh, S. N. (2020). Research Productivity of Mizoram University during 2004-2017: A Scientometric Study Based on Indian Citation Index. DESIDOC Journal of Library & Information Technology, 40(3).
Zolfi Gol, Mohammad Ali, Kayani Bakhtiari, Abolfazl. (2006). Knowledge-oriented structures in the age of knowledge. Approach, 16(37). [In Persian].