ادیب، یوسف؛ کریمی، سیدبهاالدین؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم. (1399). تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 13(2)، 177-194
بهرامی، حدیث. (1399). بررسی نقش شایستگی حرفهای در تدریس خلاق معلمان مقطع ابتدایی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور کرمانشاه.
چشمآذر، نادر؛ طالعپسند، سیاوش ؛ ستوده، نعمت. (1401). اثربخشی آموزش سبکهای یادگیری شناختی وارک و راهبردهای فراشناختی بر انگیزه تحصیلی دانشآموزان. مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان، 3(1). 281-291
حرمتی، حسن. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر تدریس خلاق معلمان استان آذربایجان شرقی. پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه علوم تربیتی دانشگاه تبریز.
سعیدی، بتول.(1400). نیازسنجی آموزش درس فارسی و نگارش در دوره اول و دوم ابتدایی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فرهنگیان، واحد پردیس شهید باهنر اصفهان.
عبدالهیار، علی؛ سبحانینژاد، مهدی؛ سجادی، سید مهدی و فرمهینیفراهانی، محسن. (1397). تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز. نوآوریهای آموزشی، 18(69). 84-61.
فضلی، جواد؛ رهنماینمین، مریم و دهقانی، محمد. (1402). بررسی رابطه سبکهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی و رضایت تحصیلی در دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشته روانشناسی،ششمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱،تهران
کردبچه، زهرا؛ پیرحیاتی، صبا و پازوکی، المیرا. (1401). تدریس خلاق و تاثیر آن در رشد یادگیری دانش آموزان،پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی،همدان
کهخایی، محبوبه ؛ ناستیزایی، ناصر. (1395). رابطه بین سبکهای یادگیری مدل (Kolb) با الگوی تدریس انطباقی (مطالعه موردی: دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان). مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، 13(2). 181-172.
نظرزاده، رضا؛ خادمی، وحید و نوری، علی رضا. (1402). نقش تدریس خلاقانه در یادگیری اثربخش دانش آموزان،هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات میانرشتهای روانشناسی، مشاوره، آموزش و علوم تربیتی،تهران.
Abdollahyar, A., Sobhani Nejad, M., Sajadi, S. M., & Farmehni Farahani, M. (2018). Explaining a creative teaching model based on the rhizomatic principles of Gilles Deleuze. Journal of Educational Innovations, 18(69), 61-84. [In Persian]
Adib, Y., Karimi, S. B., Mahmoudi, F., & Badri Gorgori, R. (2020). Analysis of the elementary science curriculum for grades four, five, and six based on learning styles. Management and Planning in Educational Systems, 12(2), 177-194. [In Persian]
Azadmanesh, M., & Torkian Tabar, M. (2017). Creative teaching and its impact on students' academic success. Third International Conference on Psychology, Sociology, Educational Sciences, and Social Sciences, Shiraz. [In Persian]
Bahrami, H. (2020). Investigating the role of professional competence in the creative teaching of elementary school teachers. [Master's Thesis, Payame Noor University, Kermanshah]. [In Persian]
Bhattacharyya, E., & Sarip, A. B. M. (2014). Learning style and its impact in higher education and human capital needs. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 123, 485–494.
Chan, S., & Yuen, M. (2014). Personal and environmental factors affecting teachers’ creativity-fostering practices in Hong Kong. Thinking Skills and Creativity, 12(1), 69-77.
Charbashlu, H., Aliasgari, M., Gholami, K., & Mosapour, N. (2019). The identification of content and source of practical knowledge of experienced teachers of elementary school: Implications for the educating of primary teachers in the teacher education system. Journal of Curriculum Research, 8(2), 1-27.
Chee, K. N., Yahaya, N., Ibrahim, N. H., & Hasan, M. N. (2016). Connections between creative teachers and their creativity in teaching. Malaysian Journal of Higher Order Thinking Skills in Education (MJHOTS), 3, 1-26.
Cheshm Azar, N., Talepasand, S., & Sotoudeh, N. (2022). The effectiveness of VARK cognitive learning styles and metacognitive strategies on students' academic motivation. Adolescent and Youth Psychological Studies, 3(1), 281. [In Persian]
Coffield, F., Ecclestone, K., Hall, E., & Moseley, D. (2004). Learning styles and pedagogy in post-16 learning: A systematic and critical review.
El-Saftawy, E., Latif, A.A.A., ShamsEldeen, A.M., & et al. (2024). Influence of applying VARK learning styles on enhancing teaching skills: Application of learning theories. BMC Medical Education, 24, 1034.
Fazli, J., Rahnamaye Namini, M., & Dehghani, M. (2023). Investigating the relationship between learning styles and academic achievement and satisfaction among undergraduate and graduate students of psychology. Sixth International Conference on New Approaches in Management, Psychology, and Humanities in the 21st Century, Tehran. https://civilica.com/doc/1875740. [In Persian]
Hamidah, J. S., Sarina, M., & Kamaruzaman, J. (2009). The social interaction learning styles of science and social science students. Asian Social Science, 5(7), 58-75.
Hammond, L. D., et al. (2020). Implications for educational practice of the science of learning and development. Applied Developmental Science, 24(2), 97-140.
Haramti, H., Mahmoudi, F., & Fathi Azar, E. (2015). Investigating the factors affecting creative teaching among teachers in East Azerbaijan province. [Master's Thesis, University of Tabriz]. [In Persian]
Horng, J. S., Hong, J. C., Chanlin, L. J., Chang, S. H., & Chu, H. C. (2015). Creative teachers and creative teaching strategies. International Journal of Consumer Studies, 29, 352-358.
Johnson, E. (2024). Creative teaching methods in Persian language education: Impact on elementary students’ learning. International Journal of Language Education, 12(3), 45-60.
Kekhaei, M., & Nasti Zaei, N. (2016). The relationship between learning styles (Kolb model) and adaptive teaching model (Case study: Students of the Applied Scientific University of Jihad Daneshgahi, Zahedan). Journal of Medical Education Studies and Development, 13(2), 172-181. [In Persian]
Kordbacheh, Z., Pirhayati, S., & Pazouki, E. (2023). Creative teaching and its impact on students' learning growth. Fifth International Conference on Psychology, Educational Sciences, and Social Studies, Hamedan. [In Persian]
Naserieh, F., & Anani Sarab, M. R. (2013). Perceptual learning style preferences among Iranian graduate students. System, 41(1), 122-133.
Nazari, S., Kaka Barai, K., Afsharnia, K., & Nazari, R. (2014). Investigating the relationship between self-efficacy and personality traits with job satisfaction among elementary school teachers. Kermanshah Journal of Education, 11, 23-41. [In Persian]
Nazarzadeh, R., Khademi, V., & Noori, A. (2024). The role of creative teaching in effective learning of students. Seventh International Conference on Interdisciplinary Studies in Psychology, Counseling, Education, and Educational Sciences, Tehran. [In Persian]
Rizki, N. J., Qomariyah, S., Natadireja, U., Babullah, R., & Erviana, R. (2024). Implementasi Model Vark Dalam Penguasaan Kelas Untuk Meningkatkan Prestasi Siswa. RISOMA: Jurnal Riset Sosial Humaniora dan Pendidikan, 2(1), 71-84.
Saeedi, B. (2021). Needs assessment for teaching Persian language and writing in the first and second elementary cycles. [Master's Thesis, Farhangian University, Shahid Bahonar Campus, Isfahan]. [In Persian]
Shkabarina, M. A., Verbytska, K., Vitiuk, V., Shemchuk, V., & Saleychuk, E. (2020). Development of pedagogical creativity of future teachers of primary school by means of innovative education technologies. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 137-155.
Sintia, I., Rusnayati, H., & Samsudin, A. (2019). VARK learning style and cooperative learning implementation on impulse and momentum. In Journal of Physics: Conference Series, 1280(5), 520-32. IOP Publishing.
Troski, M.; Rezazadeh, J.; Rajabzadeh, R.; Khakshour, A.; Hejazi, A.; & Hossini, S. H. (2014). Survey learning styles of North Khorasan University of Medical Science students based on Kolb's model. Journal of North Khorasan University of Medical Sciences, 6(1frences), 81-87.