اکرمی، زکیه؛ صادقیان نجفآبادی، شیما و چترایی، عاطفه. (1403). بررسی تأثیر آموزش ترکیبی با الگوی چرخش آزمایشگاهی بر یادگیری دانشآموزان در مفهوم موازنه. پژوهش در آموزش شیمی، 6 (1). 25 -14. doi.org/ 10.48310/CHEMEDU.2024.15760.1183
ایزدی، صمد؛ محمدزادهادملایی، رجبعلی. (1386). بررسی رابطة سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان. دانشگاه شاهد، 14 (27). 28-15.
بستانپیرا، مریم؛ سعید، نسیم و ضرابیان، فروزان. (1402). ارائه مدل علی مؤلفههای تشکیلدهندة یادگیری ترکیبی و تأثیر آن بر علمکرد تحصیلی مقطع متوسطه. علوم پزشکی رازی، 30 (4). 159 -151.
پورمحدث، گلریز؛ خوئینی، فاطمه و حسینیالمدنی، سید علی. (1401). تدوین مدل علی سواد رسانهای مبتنی بر مهارتهای فراشناختی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و خودکارآمدی با میانجیگری تفکر خلاق در دانشجویان. مطالعات و تازههای روانشناختی نوجوان و جوان، 4 (4). 196-185.
حسینیاحمدفداله، سیدهافسانه و سودانی، منصور. (1402). بررسی رابطة سبکهای یادگیری و یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه.
حمیدیزاده، کتایون؛ خسروبیگی، حدیث؛ جودکی، فاطمه و درامامی، فاطمه. (1402). بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی. توسعه حرفهای معلم، 8 (3). 14- 1.
خادمیزاده، شهناز؛ خلفزاده، زهرا و کوهیرستمی، منصور. (1402). بررسی ارتباط سبک یادگیری الکترونیکی و سواد رایانهای با میانجیگری سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز،
مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 15(1). 1-17.
https://doi.org/10.22055/slis.2022.40557.1882
صیادی، نگین؛ رسولی، الهه؛ ملکی، ویدا؛ محمدیآزاد، مریم. (1402)، بررسی نقش سواد رسانهای معلم در یادگیری دانشآموزان. همایش ملی تحقیقات میان رشتهای در مدیریت و علوم انسانی، تهران.
فتحیوآجارگاه، کوروش. (1401). یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ. پژوهش در آموزش تاریخ، 3 (1). 105-92.
فلسفی، سیدغلامرضا. (1393). بررسی رابطه سواد رسانهای با سبک زندگی (موردمطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق.
قاسمیسعادتآبادی، حسن؛ فریدزاده، محمد؛ عباسی، عفت و خواجهمیرزایی، زهرا (1403). تحلیل نقش آموزش ترکیبی در بهبود فرآیند یاددهی- یادگیری در مدارس. تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش، 2 (23)، 308-289.
مالکپورلپری، کامران؛ بختیاریرنانی، اعظم و تقدیری، زهرا. (1402). بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی، توسعه حرفهای معلم، 8 (1). 64 – 51.DOR: 20.1001.1.24765600.1402.8.1.4.1
محمدی، صباح. (1401). بررسی و تحلیل میزان اثربخشی آموزش ترکیبی در افزایش سطح یادگیری و خلاقیت دانشآموزان دورة متوسطه، چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشتهای در مدیریت و علوم انسانی، تهران. 715-726.
مشتاقیلارگانی، سعید؛ قربانی، سمیرا و رضاییان، حمید. (1387). اعتباریابی فرم فارسی مقیاس نگرش نسبت به کاربرد تکنولوژی در آموزش میان معلمان مقطع متوسطه شهر اصفهان. نوآوریهای آموزشی، 7 (26). 126-107
میرطبایی، سیدمصطفی؛ عبدالملکی، محمد. (1402). مقایسه دو روش آموزش ترکیبی و رایج بر میزان یادگیری دانشآموزان، اولین کنفرانس بینالمللی و چهارمین همایش ملی مدیریت، روانشناسی و علوم رفتاری، تهران. 739-750.
نجفی، حسین. (1396). رابطه بین ابعاد و شاخصهای آموزش ترکیبی و کیفیتبخشی به یادگیری در دانشگاه پیامنور، فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7 (4). 80-59.
یزدی، اسما؛ میرحیدری، اشرف. (1401). بررسی فرصتها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران همهگیری کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، پژوهش در تربیت معلم، 5 (1).34-10.
Ahmod, U., & Zhang, W. (2021). An Effective Instructional Strategies Approach in Higher Education: A Pilot Investigation. International Journal of Higher Education, 10(5), 68–81.
Akrami, Z., & Sadeghian Najafabadi, Sh., & Chatraei, A. (2024). The Effect of Blended Education with Laboratory Rotation Model on Students' Learning in the Concept of Balance, Research in Chemistry Education, 6(1), 14-25. [In Persian]. doi.org/ 10.48310/CHEMEDU.2024.15760.1183
Ali, L. (2018). The Design of Curriculum, Assessment and Evaluation in Higher Education with Constructive Alignment. Journal of Education and E-Learning Research, 5(1), 72–78.
Arsyad, S., & Villia, A. S. (2022). Exploring the Effect of Digital Literacy Skill and Learning Style of Students on Their Meta-Cognitive Strategies in Listening. International Journal of Instruction, 15(1), 527-546. . https://doi.org/10.29333/iji.2022.15130a
Auliyah, N., Listyarini, I., & Prayito, M. (2023). Analisis gaya belajar peserta didik kelas vi a sd negeri sarirejo. Didaktik: Jurnal Ilmiah PGSD STKIP Subang, 9(2), 3946–3953. https://doi.org/10.36989/didaktik.v9i2.1237
Awla, H. A. (2014). Learning styles and their relation to teaching styles. International Journal of Language and Linguistics, 2(3), 241–245. doi: 10.11648/j.ijll.20140203.23
Baber, H. (2020). Determinants of students’ perceived learning outcome and satisfaction in online learning during the pandemic of COVID19. Journal of Education and E-Learning Research, 7(3), 285–292.
Ballen, C. J. (2020). Enhancing diversity in college science with active learning. Active Learning in College Science: The Case for Evidence-Based Practice, 873–887.
Bostan Pira, M., Saeed, N., & Zarrabian, F. (2023). Presenting a Causal Model of the Components of Blended Learning and its Effect on Academic Achievement in High School, Razi Journal of Medical Sciences, 30 (4), 151-159. [In Persian].
Center, E. (2018). Why should assessments, learning objectives, and instructional strategies be aligned. Pittsburgh: Carnegie Mellon University.
Datu, J. A. D., Wong, G. S. P., & Rubie-Davies, C. (2021). Can kindness promote media literacy skills, self-esteem, and social self-efficacy among selected female secondary school students? An intervention study. Computers & Education, 161, 104062.
Dema, K., & Chhukha, B. (2021). Understanding Students’ C Programming Language Learning Styles: A Case Study in College of Science and Technology.
Dumford, A. D., & Miller, A. L. (2018). Online learning in higher education: Exploring advantages and disadvantages for engagement. Journal of Computing in Higher Education, 30(3), 452–465.
Dvornichenko, D., & Barsky, V. (2021). Blended learning model in teaching media literacy. doi.org/10.24195/2414-4665-2021-1-7
Ermayani, Y., Prayino, S., Hikmah, N., & Sripatmi, S. (2023). Mathematical Creative Thinking Ability in Flat Side Building Materials Seen from Gender Differences. Scientific Journal of the Educational Profession, 8(3), 1239-1244.
Falsafi, S. Gh. (2014). The Relationship between Media Literacy and Lifestyle (Case Study): 15-18 Year Old High School Adolescents in District 6 of Tehran [Master’s thesis. Islamic Azad University, East Tehran Branch]. [In Persian].
Fathi Vajargah, K. (2022). Blended learning in teaching History. Research in History Education, 3 (1 ), 92-105. [In Persian].
Fitri, R., & Mudjiran, M. (2022). LEARNING STYLES OF BIOLOGY STUDENTS AT UNIVERSITAS NEGERI PADANG. JURNAL ATRIUM PENDIDIKAN BIOLOGI, 7(4), 260–267.
Garrison, D. R., & Kanuka, H. (2022). Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education. The Internet and Higher Education, 7(2), 95-105. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2004.02.001
Ghasemi Saadat Abadi, H., Faridzadeh, M., Abbasi, E., & Khajeh Mirzaei, Z. (2024). Analyzing the Role of Blended Education in Improving the Teaching-Learning Process in Schools, Strategic Research in Education, 2 (23), 289-308. [In Persian].
Hamidizadeh, K., Khosrobeigi, H., Joudaki, F., Doremami, F. (1402) .Investigating Student Teachers' Lived Experience of Using Technology in Virtual Education. Teacher Professional Development, 8 (3), 1-14. [In Persian].
Holmes, N. G., & Smith, E. M. (2023). Instructional Strategies that Foster Experimental Physics Skills. In The International Handbook of Physics Education Research: Learning Physics (pp. 11–18). AIP Publishing LLC Melville, New York.
Hosseini Ahmad Fadaleh, S. A., & Sudani, M. (2023). The Relationship between Learning Styles and Self-Regulated Learning with Academic Performance of Students of Shahid Chamran University of Ahvaz. The First International Conference on Psychology, Social Sciences, Educational Sciences and Philosophy. [In Persian].
Izadi, S., & Mohammadzadeh Adamlaei, R. (2007). The Relationship between Learning Styles, Personality Traits, and Academic Performance of Students, The Scientific Journal of Shahed University, 14 (27), 15-28. [In Persian]
Jurayev, T. N. (2023). The use of mobile learning applications in higher education institutes. Advances in Mobile Learning Educational Research, 3(1), 610–620. DOI:10.25082/AMLER.2023.01.010
Khademizadeh, S., Khalafzadeh, Z., Koohi Rostami, N. (1402). Investigating the relationship between e-learning style and computer literacy mediated by information literacy of students of Shahid Chamran University of Ahvaz. Studies in Library and Information Science. 15 (1), 1-17. [In Persian] https://doi.org/10.22055/slis.2022.40557.1882
Kinley, K. (2023). Exploring alternative invigilated assessments in higher education: A work in progress. ASCILITE Publications, 457–461.
Kolb, A. Y. (2005). The Kolb learning style inventory-version 3.1 2005 technical specifications. Boston, MA: Hay Resource Direct, 200(72), 166-171.
Lee, J.-H., Purdy, C., & Papautsky, I. (2009). Graduate Student Experiences and Mentor Benefits of the Preparing Future Faculty Program in Engineering. 2009 Annual Conference & Exposition, 14–655.
Lim, J., & Richardson, J. C. (2021). Predictive effects of undergraduate students’ perceptions of social, cognitive, and teaching presence on affective learning outcomes according to disciplines. Computers and Education, 161. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104063
Malekpour Lapari, K., Bakhteyari Renani, A., Taghdiri, Z. (1402). Examining English Teachers’ Attitudes toward Interactions of Educational Elements in Traditional Education, Electronic Education, and Blended Education. Teacher Professional Development, 8 (1), 51-64. [In Persian]. DOR: 20.1001.1.24765600.1402.8.1.4.1
Maulana, M. F. (2020). Instructional strategies for foreign languages learning: A practical approach of Mahmud Yunus’ thought. Tadris J. Kegur. Dan Ilmu Tarb, 5(1), 87–96. DOI: 10.24042/tadris.v5i1.5942
Maulia, D., (2023). Pengaruh Gaya Belajar dan Minat Belajar terhadap Prestasi Belajar Mata Pelajaran Ekonomi Siswa Kelas XI IIS di SMA Negeri 7 Surakarta. Jurnal FKIP UNS. Retrieved from http://jurnal.fkip.uns.ac.id on April 25, 2023.
Mirtobai, S. M., Abdul Maliki, M. (1402). Comparison of two common and combined teaching methods on students' learning rate, the first international conference and the fourth national conference on management, psychology and behavioral sciences, Tehran, 739-750. [In Persian]
Mohammadi, S. (2022). Investigating and Analyzing the Effectiveness of Blended Education in Increasing the Level of Learning and Creativity of High School Students, Fourth National Conference on Interdisciplinary Research in Management and Humanities, Tehran, 715-726. [In Persian]
Moshtaghi Largani, S., & Ghorbani, S., & Rezaeian, H. (2008), Validation of the Persian Form of the Attitude Scale Toward the Use of Technology in Education among Secondary School Teachers in Isfahan, Educational Innovations, 7(26), 107. [In Persian]
Muhammad, R., Ratnawati, R., & Andi Alamsyah Rivai, A. (2019). The effectiveness of blended learning in improving media literacy on different self-regulated learning. Journal of Educational Science and Technology, 5(3), 277-285. doi.org/10.26858/est.v5i3.10873
Najafi, H. (2017). The Relationship between Dimensions and Indicators of Blended Education and Quality of Learning in Payame Noor University. Information and Communication Technology in Educational Sciences, 7 (4), 59-80. [In Persian].
Ndikumana, Y., Mugabo, L. R., & Nsabimana, A. (2024). Teaching and Learning Biotechnology at University of Rwanda-College of Science and Technology: The Assessment of Teaching Practices and Learning Styles for Biotechnology Concepts Understanding. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 23(1), 469–501. https://doi.org/10.26803/ijlter.23.1.23
Pintrich, P. R., & De Groot, E. V. (1990). Motivational and self-regulated learning components of classroom academic performance. Journal of Educational Psychology, 82(1), 33.
Pourmohaddis, G., Khoeini, F., & Hosseini Al-Madani, S. A. (2022). Developing a Causal Model of Media Literacy Based on Metacognitive Skills, Self-Regulated Learning Strategies and Self-Efficacy with the Mediating Role of Creative Thinking in Students, Journal of Adolescent and Young Adult Psychological Studies and Innovations, 4(4), 185-196. [In Persian].
Sayadi, N., & Rasouli, E., Maleki, V., & Mohammadi Azad, M. (2023). Investigating the Role of Teacher Media Literacy in Students' Learning. National Conference on Interdisciplinary Research in Management and Humanities, Tehran. [In Persian].
Smith, L. C. (2024). Reviews and reviewing: Approaches to research synthesis. an annual review of information science and technology (ARIST) paper. Journal of the Association for Information Science and Technology, 75(3), 245-267. https://doi.org/10.1002/asi.24851
Sudarman, E., Wahyuningsih, S., Nurakhim, B., & Priyono, S. (2023). How to Get an Effective School: The Roles of Principal Leadership, Professional Teacher Behavior, and Student Learning Practices. PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 60(2), 272-282.
Tamannaeifar, M. R., & Motaghedifard, M. (2014). Subjective well-being and its sub-scales among students: The study of role of creativity and self-efficacy. Thinking Skills and Creativity, 12, 37-42. https://doi.org/10.1016/j.tsc.2013.12.003
Tran-Duong, Q. H. (2023). The effect of media literacy on effective learning outcomes in online learning. Education and Information Technologies, 28(3), 3605-3624. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11313-z
Utami, SM, Shodiqin, A., & Sudargo, S. (2023). Profile of Students' Creative Thinking in Solving Mathematical Problems Viewed from Student Learning Styles. Imaginary: Journal of Mathematics and Mathematics Education, 5(1), 38-45. DOI: https://doi.org/10.26877/imajiner.v5i1.13225
Vanwynsberghe, H., Paulussen, S., & Verdegem, P. (2011). Towards a conceptual framework for media literacy. In IAMCR 2011: Cities, creativity and connectivity. International Association for Media and Communication Research (IAMCR).
Wilson, E. K., Wright, V. H., Inman, C. T., & Matherson, L. H. (2011). Retooling the social studies classroom for the current generation. The Social Studies, 102(2), 65-72. https://doi.org/10.1080/00377996.2010.484445
Yavuz, S. (2005). Developing a technology attitude scale for pre-service chemistry teachers. Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET, 4(1), 17-25.
Yazdi, A., & Mirheidari, A. (2022). Investigating the Opportunities and Threats of Virtual Education during the Corona Pandemic from the Perspective of Student-Teachers of Farhangian University, Research in Teacher Education, 5(1), 10-34. [In Persian].