اردکانی، سعید؛ صادقی آرانی، زهرا؛ صیادی تورانلو، حسین (1388). تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت خدمات در بانکهای دولتی شهرستان یزد و رتبهبندی آنها با استفاده از تکنیک Topsis. کاوشهای مدیریت بازرگانی، شماره اول، صص97-79.
اصغرپور، محمدجواد (1377). تصمیمگیریهای چند معیاره. تهران: دانشگاه تهران.
باقرزاده خواجه، مجید؛ باقرزاده، فاطمه (1388). بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی تبریز با استفاده از مدل سروکوال و رتبهبندی مراکز با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، شماره 8، صص54-31.
بامشاد، شناور؛ حسینی، سید محسن و اورک، ندا (1391). کاربرد فرایند تحلیل سلسه مراتبی (AHP) در ارزیابی توان سرزمین به منظور توسعه شهری در محیط سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS). تحقیقات جغرافیایی. شماره 2، پیاپی 105. صص 149-129.
پرداختچی، محمدحسن؛ قهرمانی، محمد؛ گلدوست جویباری، یاسر (1388). کیفیت زندگی کاری. تهران: نشر به اوران.
پوراسفدن، قنبرعباس؛ شجاعی، امیرعباس؛ شیری، مهران (1389). پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، شماره1، صص42-31.
پورمعلم, ناصر و محمد هاشمی (۱۳۸۳). مدیریت حمل و نقل بار در پایانههای لجستیکی تصمیمسازی با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP. اولین کنفرانس لجستیک و زنجیره تامین، تهران، انجمن لجستیک ایران.
حقشناس، اصغر؛ کتابی، سعیده؛ دلوی، محمدرضا (1386). ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی. دانش مدیریت، سال20، شماره77، صص46-21.
ریاحی، بهروز (1384). نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران. تهران: نشر مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
شاهوردیانی، شادی (1389). طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوال. حسابداری مدیریت. شماره5، صص95-87.
علیزاده سوادکوهی، مهدی (1391). استفاده از مدل ترکیبی AHP و Topsis به منظور توزیع عادلانه امکانات و کاهش هزینههای شهری. دانشنامه اقتصاد شهر، شماره 13،صص 116-113.
عنایتی نوینفر، علی؛ یوسفی افراشته، مجید؛ صیامی، لیلا؛ و جواهری دانشمند، محمد (1390). ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه پیام نور بر اساس مدل سروکوال. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 61،
صص 135-151.
عیسوی، وحید؛ کرمی، جلال، علیمحمدی، عباس و نیکنژاد، سید علی (1389). مقایسه دو روش تصمیمگیری AHP و Fuzzy-AHP در مکان یابی اولیه سدهای زیرزمینی در منطقه طایقان. علوم زمین. سال 22، شماره 85، صص: 27-34.
مدهوشی، مهرداد؛ زالی، محمدرضا؛ نجیمی، نسیم (1388). تشکیل خانه کیفیت در نظام آموزش عالی. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره51، صص121-154.
مشیری، اسماعیل (1380) مدل تعدیل شده AHP برای نظرسنجی و تصمیمگیریهای گروهی. دانش مدیریت، شماره52، صص92-63.
محمد مرادی، اصغر؛ اخترکاوان، مهدی (1388). روششناسی مدلهای تحلیل تصمیمگیری چند معیاره. آرمانشهر، شماره 2، صص 125-113.
محمد هادی، فریبرز (1390). طراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش منابع انسانی در چارچوب روش تحلیل اهمیت ـ عملکردIPA . رساله دکتری، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی.
مختاریان، فرانک؛ محمدی، رضا (1387). ارزشیابی، اعتبار سنجی و تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی کشور هند. تهران: نشر البرز فرا دانش.
موسی خانی، مرتضی؛ نایبی، امین؛ بخشی، جواد (1386). ارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامینکنندگان در فرایند برون سپاری، دانآش مدیریت، سال20، شماره77، صص123-88.
مومنی، منصور؛ مرمضی، حسن(1385). ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به کارگیری AHP و QFD. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، شماره 48، صص124-105.
میرغفوری، حبیب الله؛ طاهری دمنه، محسن؛ زارع، حبیب؛ آبادی، احمد (1388) ارزیابی روشهای سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکههای عصبی مصنوعی. چشمانداز مدیریت، شماره 31، صص 79-63.
میرفخرالدینی، حیدر؛ فرید،داریوش؛ طحاری مهرجردی، محمدحسین؛ زارعی،محمد (1389). شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره. مدیریت سلامت، شماره14. صص62-51.
نسترن، مهین؛ ابوالحسنی، فرحناز؛ ایزدی، ملیحه (1389). کاربرد تکنیک تاپسیس در تحلیل و اولویتبندی توسعۀ پایدار مناطق شهری. جغرافیا و برنامهریزی محیطی، سال21، شماره 38، صص 83-100.
نوری، ایرج، اسدی، بابک؛ رضازاده، امیر(1386) ارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی. دانش مدیریت، سال20، شماره 78.