ا
-
اسماعیلی، مریم
نقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]
-
افتخاری، حجت
بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
-
اقابابا، حیدر
بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-72]
ح
-
حسینی نسب، سید داود
نقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]
خ
-
خوش گفتارمقدم، علی اکبر
رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-101]
د
-
دارابی عمارتی، عابدین
ارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
ر
-
رضایی فرد، اکبر
بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
ز
-
زارع عمادی، فاطمه
بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
ع
-
عبداله زاده، نسیم
از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 4-23]
-
علیوندی وفا، مرضیه
نقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]
ق
-
قادری، علی
ارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
م
-
مختاری فاتح، حسن
پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-72]
-
مندعلی زاده آرانی، طیبه
رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد