نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش حضوری از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
  • آموزش مجازی از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
  • آموزش‌های ترکیبی ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]

ا

  • اضطراب اجتماعی بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]

ت

  • تحلیل روایت از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
  • توانمندی تحصیلی- روانی پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 57-72]

خ

  • خودتنظیمی ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
  • خودرهبری نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
  • خودکارآمدی تحصیلی پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 57-72]

د

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]

ر

  • رسانه‌‌های اجتماعی از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
  • رضایت شغلی رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]

س

  • سازگاری تحصیلی پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 57-72]
  • سبک‌های یادگیری ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
  • سرمایۀ اجتماعی رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
  • سنوات خدمت رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
  • سواد رسانه‌ای ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
  • فضای مجازی بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]

ک

  • کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]

م

  • معلمان ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
  • معلمان مدارس رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
  • منبع کنترل رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 57-72]