تعداد دوره‌ها 2
تعداد شماره‌ها 7
تعداد مقالات 43
تعداد مقالات ارسال شده 173
تعداد مقالات رد شده 91
درصد عدم پذیرش 53
تعداد مقالات پذیرفته شده 43
درصد پذیرش 25
زمان پذیرش (روز) 81
تعداد داوران 51

 

همراهان گرامی فصلنامه

با کمال خرسندی به استحضار می‌رساند که مجله «پژوهش در روش‌های آموزش» در فرایند ارزیابی و رتبه‌بندی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1402 موفق به کسب رتبه "ب" شده است.

همچنین این فصلنامه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است. این مجله می­‌کوشد تا با ترویج و نشر مقالاتی که به معرفی و ارائه یافته‌ها در رابطه با بهبود و توسعه فنون و روش‌های آموزش و یادگیری مرتبطند، بپردازد. انتشار نتایج پژوهش ­ها در این حوزه با هدف افزایش سطح دانش نظری و کاربردی علاقمندان به حوزه تعلیم و تربیت، مدیران اجرایی، و همچنین متولیان آموزش در سطح مدارس و دانشگاه‌ها از دستاوردهای فعالیت این نشریه خواهد بود. ضمن تشکر از همیاری تمامی عوامل فصلنامه، از کلیه پژوهشگران محترم تقاضامند است در صورت  تمایل به ارسال مقالات خود در حوزه‌های موضوعی مورد تاکید فصلنامه اقدام فرمایند:

حوزه‌های موضوعی مورد تاکید در این نشریه شامل :

فنون و روش‌های نوین آموزش و یادگیری

نوآوری‌های آموزشی و درسی در آموزش و تدریس

معرفی شیوه‌های یاددهی و یادگیری مناسب

آینده پژوهی و آینده نگاری در آموزش

کاربردهای هوش مصنوعی در آموزش

یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور

مطالعات نوین در برنامه‌ریزی آموزش

نقد و ارزیابی نوآوری‌های آموزش

ارزشیابی آموزشی و روش‌های مناسب آزمون و اندازه گیری آموزش

نوآوری‌های پژوهش در آموزش

ارایه دستاوردهای پیرامون حل اختلالات و نارسایی‌های یاددهی و یادگیری

نقش آموزش‌های مجازی و دیجیتال

شماره جاری: دوره 2، شماره 3 - شماره پیاپی 7، آذر 1403، صفحه 172-1 

شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

سردبیر مدیر مسئول مدیر داخلی اعضای هیات تحریریه ویراستار ادبی ویراستار انگلیسی صفحه آرا
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا الکترونیکی

بانک ها و نمایه نامه ها

ابر واژگان