نمایه نویسندگان

ا

  • ابوحمزه، محمدعلی پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
  • اسحاقی مسکونی، فاطمه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دورة‌ ابتدایی ازنظر میزان توجه به مفاهیم مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
  • اصفهانی، مریم بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
  • افتخاری، حجت بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
  • ایزدی، سجاد بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]

ب

  • باداور، مریم مدل‌‌یابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجی‌‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
  • بیات، رضا بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]

ج

  • جعفری، مسعود نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]

ح

  • حاجی مهدی، نرجس نیازهای آموزشی مربیان پیش‌‌دبستانی آموزش و پرورش به‌منظور طراحی دوره‌‌های آموزشی ضمن‌خدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
  • حبیب زاده، عباس پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
  • حسن زاده، مرتضی پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
  • حسینی، سیده مونس اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • حمیدی زاده، کتایون بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]

خ

  • خرم آبادی آرانی، محمدرضا تحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
  • خسروبیگی، حدیث بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
  • خلیلی زارچی، مجتبی پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
  • خواجوی، یاسر پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمال‌گرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
  • خوش گفتار مقدم، علی اکبر پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
  • خوش گفتارمقدم، علی اکبر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]

د

  • دشتی، زهرا نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]

ر

  • رسولی تبار، بهاره شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • رضایی اردانی، فضل الله پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
  • رضایی فرد، اکبر بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی نیازهای آموزشی مربیان پیش‌‌دبستانی آموزش و پرورش به‌منظور طراحی دوره‌‌های آموزشی ضمن‌خدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]

ص

  • صادقپور، راضیه پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]

ط

  • طباطبایی، لیلا بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]

ع

  • عبادالله عموقین، جعفر تحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
  • عبدی زرین، سهراب مدل‌‌یابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجی‌‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]

ف

ق

  • قناعت، حسین پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]

ک

  • کاکاوندی، خلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • کرم افروز، محمد جواد شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • کریمی، رضا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دورة‌ ابتدایی ازنظر میزان توجه به مفاهیم مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]

ل

  • لطفی سرابی، فرشته پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]

م

  • محمدی، رضا پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
  • محمدی پویا، سهراب تبیین آسیب‌های حوز‌‌‌ۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
  • مرادعلی پور، اسما اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • معارف وند، زهرا تحلیل شبکۀ اجتماعی هم‌نویسندگی کتب اعضای هیئت‌علمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
  • مقیمی، سید مجید نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
  • ملکیان، فرامرز شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • موسوی، فرانک شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]

ن

  • نصیری فیروز، علیرضا مرور نظام‌‌مند موانع استراتژی اقدام‌پژوهی برای توسعه حرفه‌‌ای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
  • نوچه ناسار، حمیدرضا تحلیل شبکۀ اجتماعی هم‌نویسندگی کتب اعضای هیئت‌علمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]

ه

  • همتی، عباس پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمال‌گرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]