مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص

دوره 1، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-25

10.22091/jrim.2023.8879.1002

عباس حبیب زاده؛ محمد اسماعیل زند؛ محمد ستایشی اظهری


شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن

دوره 1، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 23-46

10.22091/jrim.2023.8921.1005

مریم محمدلو؛ اکرم محمدلو؛ محمد سعید احمدی


نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 65-78

10.22091/jrim.2023.9125.1018

یوسف یزدان پناه؛ مژگان محمدی نائینی؛ فرشاد مه نگار؛ مجید حسینی


رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 65-86

10.22091/jrim.2023.10184.1044

زهرا بیات؛ مریم بیات؛ مهسا محمودی مشایی؛ محمد دلشادی؛ محمدرضا زائری بهروز؛ عباس نجفی پور تابستانق


بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی

دوره 1، شماره 3، آذر 1402، صفحه 85-100

10.22091/jrim.2023.9917.1037

فضل الله رضایی اردانی؛ راضیه صادقپور؛ مجتبی خلیلی زارچی؛ حسین قناعت


شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 95-114

10.22091/jrim.2023.9624.1031

علی اکبر زمندی؛ محمد حسنی؛ حسن قلاوندی


عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم

دوره 1، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 115-144

10.22091/jrim.2023.9710.1034

حمیدرضا حسن‌آبادی؛ آزاده سیدمیرزایی جهقی؛ مسعود جعفری


پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 دی 1402

10.22091/jrim.2024.9468.1029

عباس حبیب زاده؛ فرشته لطفی سرابی؛ مرتضی حسن زاده