نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، پیمان بررسی رابطه بین سبک رهبری استراتژیک و کارایی و اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [(مقالات آماده انتشار)]
  • ابوحمزه، محمدعلی پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
  • احمدی، محمد سعید شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
  • احمدی حاجی (نویسنده مسئول)، ام البنین تجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصت‌ها و چالش‌ها" [(مقالات آماده انتشار)]
  • اسحاقی مسکونی، فاطمه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دورة‌ ابتدایی ازنظر میزان توجه به مفاهیم مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
  • اسماعیلی، مریم نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]
  • اصفهانی، مریم بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
  • افتخاری، حجت بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
  • افتخاری، حجت بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
  • اقابابا، حیدر بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
  • الله کرمی، آزاد نقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانش‌آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • امیدی، محمود پیش‌بینی پایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شادکامی و خودکارآمدی [(مقالات آماده انتشار)]
  • ایزدی، سجاد بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
  • ایمان زاده، علی اثربخشی برنامه آموزش فلسفه ‌‌برای‌‌کودکان بر هویت ‌‌اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی ‌‌هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]

ب

  • بابائی، محمد مهدی ترغیب دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
  • باداور، مریم مدل‌‌یابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجی‌‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
  • بدری، رحیم اثربخشی برنامه آموزش فلسفه ‌‌برای‌‌کودکان بر هویت ‌‌اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی ‌‌هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر نقش واسطه‌ای هماهنگی خود با هدف در رابطه بین کامیابی تحصیلی و سرمایۀ روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 61-73]
  • بیات، رضا بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
  • بیات، زهرا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • بیات، مریم رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]

پ

  • پورجعفریان، مریم هنجاریابی پرسش‌نامه پرخاشگری در دانش‌آموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]

ت

  • تقی پور ظهیر، علی بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • توسلی، طیبه تحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]

ج

  • جعفری، سیدمحمدباقر تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
  • جعفری، مسعود عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
  • جعفری، مسعود نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
  • جعفری فر، نیره شناسایی خدمات کتابخانه‌های آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • جعفری هرندی، رضا پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-72]
  • جهاندیده، جواد بررسی رابطه سواد رسانه‌ای و مهارت‌های اجتماعی با میانجی گری تفکر انتقادی دانش‌آموزان [(مقالات آماده انتشار)]

ح

  • حاجی مهدی، نرجس نیازهای آموزشی مربیان پیش‌‌دبستانی آموزش و پرورش به‌منظور طراحی دوره‌‌های آموزشی ضمن‌خدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
  • حبیب زاده، عباس مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
  • حبیب زاده، عباس اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • حبیب زاده، عباس پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
  • حسن‌آبادی، حمیدرضا عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
  • حسن زاده، مرتضی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • حسن زاده، مرتضی پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
  • حسنوند، بنفشه مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
  • حسنی، محمد شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • حسینی، سیدمهدی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر شایستگی هیجانی- اجتماعی و کیفیت دوستی دانش-آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسینی، سیده مونس اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • حسینی، مجید نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • حسینی نسب، سید داود نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]
  • حق گویان، زلفا بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
  • حمیدی زاده، کتایون بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
  • حیدری، فاطمه تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]

خ

  • خرم آبادی آرانی، محمدرضا تحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
  • خسروبیگی، حدیث بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
  • خلیلی زارچی، مجتبی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • خلیلی زارچی، مجتبی پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
  • خنیفر، حسین اصول کاربستی تدریس کارآمد در حوزه تربیت دینی (رویکردی نو و پیشنهادی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 47-64]
  • خواجوی، یاسر پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمال‌گرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
  • خوش گفتار مقدم، علی اکبر پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
  • خوش گفتارمقدم، علی اکبر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
  • خوش گفتارمقدم، علی اکبر رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-101]
  • خوشگفتار مقدم، علی اکبر بررسی رابطه بین سبک رهبری استراتژیک و کارایی و اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [(مقالات آماده انتشار)]

د

  • دارابی عمارتی، عابدین ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • دشتی، زهرا نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
  • دلشادی، محمد رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • دلوکیان، مرضیه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]

ر

  • رئوف، یاسین بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت ‏‏های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش ‏آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • رحیمی، احسان ترغیب دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
  • رحیمی، شهلا نقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانش‌آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • رسولی تبار، بهاره شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • رشیدی احمدابادی، ابوالفضل اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
  • رضایی، مریم بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت ‏‏های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش ‏آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
  • رضایی اردانی، فضل الله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • رضایی اردانی، فضل الله پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
  • رضایی فرد، اکبر بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌‌گری عزت‌نفس دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
  • رضایی فرد، اکبر بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
  • رفیعی، محسن تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • رکابدار، قاسم اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
  • رمضانی، عباس بررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجی‌گری خودآموزی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]

ز

  • زائری بهروز، محمدرضا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • زارع عمادی، فاطمه بررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاه‌مدت در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 24-38]
  • زارعی جلیانی، محسن اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت‌اندیشی بر مبنای آموزه‌ای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
  • زمانی مقدم، افسانه بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • زمزی، رضا اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
  • زمندی، علی اکبر شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • زند، محمد اسماعیل مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
  • زندی، خلیل نقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانش‌آموزان [(مقالات آماده انتشار)]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی نیازهای آموزشی مربیان پیش‌‌دبستانی آموزش و پرورش به‌منظور طراحی دوره‌‌های آموزشی ضمن‌خدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
  • سبزی پور، امیر مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
  • سبزی پور، امیر اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر شایستگی هیجانی- اجتماعی و کیفیت دوستی دانش-آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • ستایشی اظهری، محمد مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
  • ستوده آرانی، محدثه تحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
  • سرکشیکیان، سید مهدی رابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • سلیمانی، بهاره اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
  • سلیمی، مهدی بررسی ویژگی‌های روان سنجی (روایی و پایایی) پرسشنامه سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [(مقالات آماده انتشار)]
  • سیدمیرزایی جهقی، آزاده عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]

ش

  • شریفی، معصومه بررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجی‌گری خودآموزی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]
  • شیرالی، عاطفه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
  • شیروانی شیری، علی بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت ‏‏های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش ‏آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]

ص

  • صادقپور، راضیه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • صادقپور، راضیه پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
  • صادقی آرانی، زهرا استفاده از فناوری‌های واقعیت مجازی به‌منظور غنی‌سازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
  • صدق گو، سمانه شناسایی خدمات کتابخانه‌های آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • صفری، نوش آفرین مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
  • صمیمی، زبیر اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
  • صمیمی، زبیر بررسی رابطه سواد رسانه‌ای و مهارت‌های اجتماعی با میانجی گری تفکر انتقادی دانش‌آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • صیامی، زینب ارزیابی وب‌سایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخص‌های نمایه‌سازی پایگاه‌های اطلاعاتی و استنادی بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]

ط

  • طباطبایی، لیلا بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]

ظ

  • ظریف، ساره اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]

ع

  • عابدی خوب، فاطمه پیش‌بینی هویت علمی دانش‌آموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
  • عبادالله عموقین، جعفر تحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
  • عباداله عموقین، جعفر شناسایی خدمات کتابخانه‌های آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • عباسی، رضا بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • عبداله زاده، نسیم از تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 4-23]
  • عبدی زرین، سهراب مدل‌‌یابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجی‌‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
  • علیوندی وفا، مرضیه نقش محافظت‌کنندۀ انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خود‌رهبری با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی در فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-88]

ف

  • فتح تبار فیروزجائی، کاظم تبیین آسیب‌های حوز‌‌‌ۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
  • فراغت، لیلا پیش‌بینی هویت علمی دانش‌آموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
  • فرامرزی، حمید پیش‌بینی پایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شادکامی و خودکارآمدی [(مقالات آماده انتشار)]
  • فرزان مهر، فروغ نقش واسطه‌ای هماهنگی خود با هدف در رابطه بین کامیابی تحصیلی و سرمایۀ روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 61-73]
  • فضل الهی قمشی، سیف اله روش تدریس پرسش‌وپاسخ و دلالت‌های آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
  • فضل الهی قمشی، سیف اله تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]

ق

  • قادری، علی ارائه مدل عِلی سبک‌های یادگیری بر اساس سواد رسانه‌ای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزش‌های ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • قاسمی پیربلوطی، محمد اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
  • قاضی، سمیه تجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصت‌ها و چالش‌ها" [(مقالات آماده انتشار)]
  • قدری، اسماعیل اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
  • قلاوندی، حسن شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • قناعت، حسین بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • قناعت، حسین پیش‌بینی درک‌مطلب خوانده‌شده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانش‌آموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]

ک

  • کاظمی زاده، زهرا روش تدریس پرسش‌وپاسخ و دلالت‌های آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
  • کاکاوندی، خلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • کاکاوندی، خلیل اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
  • کرم افروز، محمد جواد شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • کرمی، مرتضی تجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصت‌ها و چالش‌ها" [(مقالات آماده انتشار)]
  • کریمی، رضا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دورة‌ ابتدایی ازنظر میزان توجه به مفاهیم مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
  • کوشکی، یاراحمد اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان پسر نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]

گ

  • گلزار، حسن اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت‌اندیشی بر مبنای آموزه‌ای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
  • گواهی، زهرا اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر شایستگی هیجانی- اجتماعی و کیفیت دوستی دانش-آموزان [(مقالات آماده انتشار)]

ل

  • لطفی سرابی، فرشته اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • لطفی سرابی، فرشته پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]

م

  • مال وردی، احسان بررسی ویژگی‌های روان سنجی (روایی و پایایی) پرسشنامه سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمدزاده، جهانشاه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان پسر نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمدلو، اکرم شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
  • محمدلو، مریم شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
  • محمدی، رضا پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
  • محمدی، مهدی ارزیابی وب‌سایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخص‌های نمایه‌سازی پایگاه‌های اطلاعاتی و استنادی بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
  • محمدی احمدآبادی، ناصر اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
  • محمدی پویا، سهراب تبیین آسیب‌های حوز‌‌‌ۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
  • محمدی نائینی، مژگان نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • محمدی هزاوه، نجمیه اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر شایستگی هیجانی- اجتماعی و کیفیت دوستی دانش-آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمودی مشایی، مهسا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • مختاری فاتح، حسن پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس یادگیری خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و توانمندی تحصیلی-روانی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-72]
  • مداح، فرزانه اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر شایستگی هیجانی- اجتماعی و کیفیت دوستی دانش-آموزان [(مقالات آماده انتشار)]
  • مرادعلی پور، اسما اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
  • مشایخی، مریم بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
  • مصدق، هادی تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • معارف وند، زهرا اعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
  • معارف وند، زهرا تحلیل شبکۀ اجتماعی هم‌نویسندگی کتب اعضای هیئت‌علمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
  • مقیمی، سید مجید نقش مؤلفه‌‌های تاب‌آوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمال‌‌کار و غیر اهمال‌‌کار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
  • مقیمیان، ریحانه بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • ملاابراهیم لو، الهه اثربخشی برنامه آموزش فلسفه ‌‌برای‌‌کودکان بر هویت ‌‌اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی ‌‌هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
  • ملکیان، فرامرز شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • مندعلی زاده آرانی، طیبه رابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-101]
  • مهدیون، روح الله تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • مهرپویان، پیمان هنجاریابی پرسش‌نامه پرخاشگری در دانش‌آموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
  • مه نگار، فرشاد نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • موسوی، فرانک شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهش‌محور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
  • میرزایی، مهدی تحلیل محتوای طرح‌های جشنواره جابربن‌حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]
  • میهن دوست، زینب اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان پسر نوجوان دارای نشانه‌های اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]

ن

  • ناظمی بیدگلی، علیرضا استفاده از فناوری‌های واقعیت مجازی به‌منظور غنی‌سازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
  • نامداری، زهرا بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • نجفی پور تابستانق، عباس رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • نریمانی، امین تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • نصیری فیروز، علیرضا مرور نظام‌‌مند موانع استراتژی اقدام‌پژوهی برای توسعه حرفه‌‌ای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
  • نوچه ناسار، حمیدرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روش‌‌های تصمیم‌‌گیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
  • نوچه ناسار، حمیدرضا تحلیل شبکۀ اجتماعی هم‌نویسندگی کتب اعضای هیئت‌علمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
  • نوروزی، یعقوب شناسایی خدمات کتابخانه‌های آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی برنامه آموزش فلسفه ‌‌برای‌‌کودکان بر هویت ‌‌اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی ‌‌هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
  • واصفیان، فرزانه بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • وحدانی، محسن بررسی ویژگی‌های روان سنجی (روایی و پایایی) پرسشنامه سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [(مقالات آماده انتشار)]

ه

  • هداوند، سعید بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • همتی، عباس پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمال‌گرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]

ی

  • یاری زنگنه، مرضیه رابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • یزدان پناه، یوسف نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]