آموزش"تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
آموزش انفرادیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
آموزش حضوریاز تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
آموزش ریاضیتحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
آموزش عالیتبیین آسیبهای حوزۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
آموزش مجازیاز تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
آموزشهای ترکیبیارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
آموزش و پرورششناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهشمحور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
آموزش و پرورش شهرستان قمبررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
آموزگاران دوره ی ابتداییبررسی عوامل تقویت مهارتهای نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
آیندة شغلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
ا
ابعاد کمالگراییپیشبینی تابآوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمالگرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
اثربخشی آموزشاثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
اثربخشی مثبت اندیشی بر مبنای آموزه های دینیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر مبنای آموزهای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارسبررسی رابطه بین سبک رهبری استراتژیک و کارایی و اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [(مقالات آماده انتشار)]
اختلال یادگیری ویژهاثربخشی ذهنآگاهی کودکمحور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
اخلاق حرفهایشناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
ارزیابیارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
ارزیابی خدماتشناسایی خدمات کتابخانههای آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
استرس تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
اشتیاق تحصیلیپیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر مبنای آموزهای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
اضطراب اجتماعیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و حساسیت بینفردی دانشآموزان پسر نوجوان دارای نشانههای اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
اضطراب اجتماعیبررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]
اضطراب امتحانمقایسه اضطراب امتحان در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
اضطراب ریاضیاثربخشی استفاده از رسانۀ فلشکارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانشآموزان دختر پایۀ دهم علومانسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
اعضای هیئتعلمیتحلیل شبکۀ اجتماعی همنویسندگی کتب اعضای هیئتعلمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
اقدامپژوهیترغیب دانشآموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
اقدامپژوهیمرور نظاممند موانع استراتژی اقدامپژوهی برای توسعه حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
اُمید تحصیلیمدلیابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
انزوای اجتماعیاثربخشی ذهنآگاهی کودکمحور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
انعطافپذیری روانشناختینقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و حساسیت بینفردی دانشآموزان پسر نوجوان دارای نشانههای اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
انگیزش خواندنپیشبینی درکمطلب خواندهشده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانشآموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
انگیزش درونیرابطه سبکهای یادگیری و انگیزش درونی دانشآموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
اهداف تربیتیتحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
اهمالکاری تحصیلینقش مؤلفههای تابآوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمالکار و غیر اهمالکار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
اهمالکاری تحصیلیبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
اهمالکاری تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر مبنای آموزهای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
ایران و جهانشناسایی خدمات کتابخانههای آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
ب
بازار کارپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
بازی پردازی"تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
باورهای ضمنی هوشاثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
برنامههای بالندهسازیبررسی تأثیرات همسوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیتهای رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
به شیوة شناختی-رفتاریاثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
پ
پارادایم فکری"تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
پایستگی تحصیلیپیشبینی پایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شادکامی و خودکارآمدی [(مقالات آماده انتشار)]
پایگاههای استنادیارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
پایگاههای اطلاعاتیارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
پایه ششمترغیب دانشآموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
پذیرشتبیین آسیبهای حوزۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
پذیرش مدل فناوریاستفاده از فناوریهای واقعیت مجازی بهمنظور غنیسازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
پرخاشگریهنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری در دانشآموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
پرسشنامههنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری در دانشآموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
پرسشنامه ی انگیزه نوشتنبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزش نوشتن در بین دانشآموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
پرسشوپاسخروش تدریس پرسشوپاسخ و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
پژوهش"تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
پژوهش در آموزش و پرورششناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
پژوهشمحورشناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهشمحور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
پنج عامل بزرگ شخصیتپیشبینی تابآوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمالگرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
پیشرفت تحصیلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
پیشرفت تحصیلیبررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری عزتنفس دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
پیوستگی کلاس درسنقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
پیوند معلم- شاگردرابطه سبکهای یادگیری و انگیزش درونی دانشآموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
ت
تأیید معلمنقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
تابآورینقش مؤلفههای تابآوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمالکار و غیر اهمالکار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
تابآوری تحصیلیمقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
تابآوری تحصیلیپیشبینی تابآوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمالگرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
تابآوری تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
تجارب زیستهتجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصتها و چالشها" [(مقالات آماده انتشار)]
تجربه زیسته معلمانتجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
تحلیل تابع تشخیصنقش مؤلفههای تابآوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمالکار و غیر اهمالکار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
تحلیل خوشهایمقایسه اضطراب امتحان در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
تحلیل روایتاز تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
تحلیل نظاممندمرور نظاممند موانع استراتژی اقدامپژوهی برای توسعه حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
تحولاعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
تدریس خلاقانهبررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
تدریس کارآمداصول کاربستی تدریس کارآمد در حوزه تربیت دینی (رویکردی نو و پیشنهادی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 47-64]
تربیتروش تدریس پرسشوپاسخ و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
تربیت دینیاصول کاربستی تدریس کارآمد در حوزه تربیت دینی (رویکردی نو و پیشنهادی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 47-64]
تربیت عقلانیروش تدریس پرسشوپاسخ و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
ترسیم نقشه علمیتحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
ترغیبترغیب دانشآموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
تصمیمگیری چند معیارهارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
تفکر انتقادیبررسی رابطه سواد رسانهای و مهارتهای اجتماعی با میانجی گری تفکر انتقادی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
تفکر انتقادیبررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجیگری خودآموزی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]
تنظیم هیجاناثربخشی ذهنآگاهی کودکمحور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
تنظیم هیجانیپیشبینی دلزدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمالگرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
توسعه حرفهایمرور نظاممند موانع استراتژی اقدامپژوهی برای توسعه حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
ج
جابربنحیانتحلیل محتوای طرحهای جشنواره جابربنحیان و فرصتهای متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]
جهت گیری انگیزشیمقایسه اضطراب امتحان در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
جهش تحصیلیعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
جو آموزشیبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
چ
چارچوباعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
چالشهای پژوهشیبررسی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی در دانشجو معلمان: مطالعه مورد دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [(مقالات آماده انتشار)]
ح
حساسیت بینفردیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و حساسیت بینفردی دانشآموزان پسر نوجوان دارای نشانههای اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
حل مسئلهاثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
خ
خاطره نویسیبررسی عوامل تقویت مهارتهای نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
خلاصهنویسیبررسی عوامل تقویت مهارتهای نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
خواندنعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
خودآموزیبررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجیگری خودآموزی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]
خودتنظیمیارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
خودتنظیمی هیجانیاثربخشی برنامه آموزش فلسفه برایکودکان بر هویت اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
خودرهبرینقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
خودکارآمدیپیشبینی پایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شادکامی و خودکارآمدی [(مقالات آماده انتشار)]
داستاننویسیبررسی عوامل تقویت مهارتهای نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
دانجشو معلمانتجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصتها و چالشها" [(مقالات آماده انتشار)]
دانشآموزهنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری در دانشآموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
دانشآموزانترغیب دانشآموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
دانشآموزانرابطه سبکهای یادگیری و انگیزش درونی دانشآموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
دانشآموزانپیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
دانشآموزانبررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجیگری خودآموزی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]
دانش آموزانپیشبینی هویت علمی دانشآموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
دانشآموزان ابتداییبررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری عزتنفس دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
دانشآموزان ایرانیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزش نوشتن در بین دانشآموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
دانشآموزان جهشیعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
دانشآموزان دختراثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
دانشجو معلمانبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
دانشجو معلمانبررسی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی در دانشجو معلمان: مطالعه مورد دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [(مقالات آماده انتشار)]
دانشجویاناعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
دانشجویان دانشگاه فرهنگیاناز تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
دانشجویان دخترپیشبینی تابآوری تحصیلی براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمالگرایی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 5-21]
دانشگاهشناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
دانشگاه فرهنگیانبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
دانشگاه فرهنگیانبررسی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی در دانشجو معلمان: مطالعه مورد دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [(مقالات آماده انتشار)]
دانشگاههای ایرانتحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
دختراثربخشی برنامه آموزش فلسفه برایکودکان بر هویت اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
درس ریاضیترغیب دانشآموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
درس فارسیبررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
درکمطلبپیشبینی درکمطلب خواندهشده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانشآموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
درک مطلباثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
درگیری تحصیلیمدلیابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
درگیری تحصیلیمقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
دلزدگی تحصیلیپیشبینی دلزدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمالگرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
دوران کروناتجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصتها و چالشها" [(مقالات آماده انتشار)]
دورة ابتداییتحلیل محتوای کتابهای درسی دورة ابتدایی ازنظر میزان توجه به مفاهیم مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 105-121]
دورة ابتداییبررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
دوره ابتدایینقش گروههای آموزشی در رشد حرفهای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
دورۀ آموزش ضمنخدمتنیازهای آموزشی مربیان پیشدبستانی آموزش و پرورش بهمنظور طراحی دورههای آموزشی ضمنخدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
دورۀ پیش از دبستاننیازهای آموزشی مربیان پیشدبستانی آموزش و پرورش بهمنظور طراحی دورههای آموزشی ضمنخدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و حساسیت بینفردی دانشآموزان پسر نوجوان دارای نشانههای اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
ذهنآگاهینقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
ذهنآگاهی کودکمحوراثربخشی ذهنآگاهی کودکمحور بر انزوای اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 74-87]
ر
راهبران آموزشتجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
راهبردهای تنظیم شناختی هیجاناثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
راهبردهای خودتنظیمنقش مؤلفههای تابآوری تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در تمایزگذاری دانشجویان اهمالکار و غیر اهمالکار [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 5-25]
راهبردهای شناختیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
راهبردهای کسب وکاربررسی تأثیرات همسوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیتهای رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
راهبردهای مطلوبتبیین آسیبهای حوزۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
راهکارشناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
رسانههای اجتماعیاز تقابل تا ترکیب؛ تحلیل روایت دانشجویان از آموزش حضوری و مجازی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 4-23]
رشتة تحصیلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
رشته علوم تربیتیتحلیل شبکۀ اجتماعی همنویسندگی کتب اعضای هیئتعلمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
رضایت از زندگیپیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
رضایت شغلیرابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
روش تدریس سنتیمقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومیاثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشۀ مفهومی بر بهبود حل مسئله و باورهای ضمنی هوش دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 4-18]
روش تدریس معکوسمقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
روشهای تدریساثربخشی استفاده از رسانۀ فلشکارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانشآموزان دختر پایۀ دهم علومانسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
ریاضیعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
س
ساحت تعلیم و تربیت زیستیتحلیل محتوای طرحهای جشنواره جابربنحیان و فرصتهای متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
سازگاری تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر مبنای آموزهای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
سازمان یادگیرندهشناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهشمحور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
سبک رهبری استراتژیکبررسی رابطه بین سبک رهبری استراتژیک و کارایی و اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [(مقالات آماده انتشار)]
سبکهای فرزندپروریبررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری عزتنفس دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
سبکهای یادگیریارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
سبکهای یادگیری وارکبررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
سبک یادگیریرابطه سبکهای یادگیری و انگیزش درونی دانشآموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
سرمایه اجتماعیپیشبینی هویت علمی دانشآموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
سرمایه اقتصادیپیشبینی هویت علمی دانشآموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
سرمایه فرهنگیپیشبینی هویت علمی دانشآموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
سرمایۀ اجتماعیرابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
سرمایۀ روانشناختینقش واسطهای هماهنگی خود با هدف در رابطه بین کامیابی تحصیلی و سرمایۀ روانشناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 61-73]
سلامت روانپیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
سنجشتبیین آسیبهای حوزۀ سنجش و پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 91-118]
سنوات خدمترابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
سواد رسانهایبررسی رابطه سواد رسانهای و مهارتهای اجتماعی با میانجی گری تفکر انتقادی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
سواد رسانهایارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
ش
شادکامیپیشبینی پایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شادکامی و خودکارآمدی [(مقالات آماده انتشار)]
شبکه اجتماعیتحلیل شبکۀ اجتماعی همنویسندگی کتب اعضای هیئتعلمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
شناسایی موانعشناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
شهرستان چاراویماقتجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
ص
صنعت مخابرات ایرانبررسی تأثیرات همسوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیتهای رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
ط
طراحی دورهنیازهای آموزشی مربیان پیشدبستانی آموزش و پرورش بهمنظور طراحی دورههای آموزشی ضمنخدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
طرح چند خط پایهاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
ع
عزتنفسبررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری عزتنفس دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 141-171]
عقلروش تدریس پرسشوپاسخ و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
علمسنجیتحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
علمیکاربردیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
علومعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
علوم تجربیمقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 33-45]
عملکرد درسیعملکرد درسی دانشآموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
عملکرد ریاضیاثربخشی استفاده از رسانۀ فلشکارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانشآموزان دختر پایۀ دهم علومانسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
عوامل یادگیریمقایسه اضطراب امتحان در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
ف
فراتحلیلرابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
فراتحلیل روانشناختیرابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
فراگیران زبان انگلیسیپیشبینی دلزدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمالگرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
فرسودگی تحصیلیبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
فرسودگی تحصیلینقش محافظتکنندۀ انعطافپذیری روانشناختی و خودرهبری با میانجیگری ذهنآگاهی در فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کنکوری [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 73-88]
فرسودگی تحصیلیرابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
فرصتهای متنوع یادگیریتحلیل محتوای طرحهای جشنواره جابربنحیان و فرصتهای متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]
فرهنگاعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
فرهنگ سازمانیبررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
فشارزاهای تحصیلیبررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 91-115]
فضای مجازیبررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]
فلسفه برای کودکاناثربخشی برنامه آموزش فلسفه برایکودکان بر هویت اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
فلسفه برای کودکانبررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
فلشکارتاثربخشی استفاده از رسانۀ فلشکارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانشآموزان دختر پایۀ دهم علومانسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
فناوری نویناستفاده از فناوریهای واقعیت مجازی بهمنظور غنیسازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
ق
قابلیتهای رقابتیبررسی تأثیرات همسوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیتهای رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
قرآن کریمروش تدریس پرسشوپاسخ و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]
ک
کاراییبررسی رابطه بین سبک رهبری استراتژیک و کارایی و اثربخشی و سرمایه اجتماعی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [(مقالات آماده انتشار)]
کارکرد حافظۀ کوتاهمدتبررسی رابطۀ میزان استفاده افراد از فضای مجازی با اضطراب اجتماعی و کارکرد حافظۀ کوتاهمدت در دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ دوم شهر شیراز [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 24-38]
کارورزی آنلاینتجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنلاین در دوران کرونا: فرصتها و چالشها" [(مقالات آماده انتشار)]
کامیابی تحصیلینقش واسطهای هماهنگی خود با هدف در رابطه بین کامیابی تحصیلی و سرمایۀ روانشناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 61-73]
کتابخانه آموزشگاهیشناسایی خدمات کتابخانههای آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
کتابخانه مدرسهایشناسایی خدمات کتابخانههای آموزشگاهی برگزیده جهان به منظور ارائه پیشنهادی برای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
کرمانشاهشناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهشمحور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
کلمات کلیدی: پژوهندگیبررسی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی در دانشجو معلمان: مطالعه مورد دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [(مقالات آماده انتشار)]
کمالگراییپیشبینی دلزدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمالگرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 115-140]
کمال گراییرابطه کمال گرایی و فرسودگی تحصیلی: فراتحلیل مطالعات ایران [(مقالات آماده انتشار)]
کیفیتارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
گ
گرایش به پژوهششناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورشتحلیل محتوای طرحهای جشنواره جابربنحیان و فرصتهای متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]
متون روایی و اطلاعاتیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
مدیران ارشدبررسی تأثیرات همسوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیتهای رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
مدیریت آموزشیاستفاده از فناوریهای واقعیت مجازی بهمنظور غنیسازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
مدیریت احساسبررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
مدیریت استرساثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
مدیریت استرسبررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
مدیریت دانشبررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
مراحل تربیتاصول کاربستی تدریس کارآمد در حوزه تربیت دینی (رویکردی نو و پیشنهادی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 47-64]
مشارکت غیرکلامینقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
مشارکت کلاسینقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
مشارکت کلامینقش میانجی پیوستگی کلاس درس در رابطه بین رفتارهای تأییدی معلم و مشارکت کلاسی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
مصورسازی اطلاعاتتحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
معلمانارائه مدل عِلی سبکهای یادگیری بر اساس سواد رسانهای: نقش میانجی خودتنظیمی و آموزشهای ترکیبی [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 39-56]
معلمان ابتداییشناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
معلمان چند پایهتجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
معلمان مدارسرابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
معلمان مدارس ابتدایی قمتحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
مقطع ابتداییتحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
منبع کنترلرابطۀ بین منبع کنترل، میزان تحصیلات، سرمایۀ اجتماعی، سنوات خدمت و رضایت شغلی معلمان دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1404، صفحه 89-101]
مهارتهای اجتماعیبررسی رابطه سواد رسانهای و مهارتهای اجتماعی با میانجی گری تفکر انتقادی دانشآموزان [(مقالات آماده انتشار)]
مهارتهای زندگیاثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، بهزیستی روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه دورة اول [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 123-140]
مهارت های زندگیبررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان در رشد مهارت های زندگی (مدیریت استرس و مدیریت احساس) دانش آموزان دوره ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
مهارتهای نوشتاریبررسی عوامل تقویت مهارتهای نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
موانعمرور نظاممند موانع استراتژی اقدامپژوهی برای توسعه حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 47-79]
ن
نشریات علمیارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
نشریات علوم تربیتیارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
نظارت و راهنمایینقش گروههای آموزشی در رشد حرفهای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
نظام آموزش عالیارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
نظریه دادهبنیادشناسایی عوامل مؤثر بر استقرار سازمان یادگیرنده پژوهشمحور در آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 23-45]
نگاشت علمی"تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی پژوهش های بین المللی در حوزه بازی پردازی در آموزش [(مقالات آماده انتشار)]
نگرشپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 39-60]
نگرش خواندنپیشبینی درکمطلب خواندهشده براساس انگیزش خواندن و نگرش خواندن در بین دانشآموزان شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1403، صفحه 81-103]
نمایهسازیارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
نوجواناناثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و حساسیت بینفردی دانشآموزان پسر نوجوان دارای نشانههای اضطراب اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
نیازسنجینیازهای آموزشی مربیان پیشدبستانی آموزش و پرورش بهمنظور طراحی دورههای آموزشی ضمنخدمت [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
نیمرخ انگیزشیمقایسه اضطراب امتحان در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
و
واقعیت مجازیاستفاده از فناوریهای واقعیت مجازی بهمنظور غنیسازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
وب آو ساینستحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
وبسایتهاارزیابی وبسایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخصهای نمایهسازی پایگاههای اطلاعاتی و استنادی بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
ورزشکارهنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری در دانشآموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
ویژگیهای روانسنجیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزش نوشتن در بین دانشآموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
ه
هماهنگی خود با هدفنقش واسطهای هماهنگی خود با هدف در رابطه بین کامیابی تحصیلی و سرمایۀ روانشناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 61-73]
همنویسندگیتحلیل شبکۀ اجتماعی همنویسندگی کتب اعضای هیئتعلمی رشته علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 4-39]
هوش عاطفیپیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش عاطفی، سلامت روان و رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 51-66]
هوش مصنوعیبررسی رابطه استفاده از هوش مصنوعی با تفکر انتقادی با میانجیگری خودآموزی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطۀ دوم) [(مقالات آماده انتشار)]
هویتاخلاقیاثربخشی برنامه آموزش فلسفه برایکودکان بر هویت اخلاقی دختران در تعامل با خودتنظیمی هیجانی [دوره 2، شماره 4، 1403، صفحه 46-60]
هویت تحصیلیمدلیابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
هویت علمیپیشبینی هویت علمی دانشآموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
هیجان تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
هیجان تحصیلیمدلیابی معادلات ساختاری اُمید تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجان تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 27-50]
ی
یادگیریاعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
یادگیری الکترونیکیتحلیل و مصور سازی تولیدات علمی محققان ایرانی در رابطه با یادگیری الکترونیکی در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 119-146]
یادگیری دانشآموزانبررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1403، صفحه 61-89]
یادگیری دیجیتالاستفاده از فناوریهای واقعیت مجازی بهمنظور غنیسازی آموزش و یادگیری: نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [(مقالات آماده انتشار)]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد